Strona główna
 
SKandaliczne traktowanie w sklepach dla dzieci!!!



Alka - 26.11.2003 20:34
SKandaliczne traktowanie w sklepach dla dzieci!!!
  Dziewczyny! Pomimo, ¿e jestem oczekuj±c± zagl±dam tu do Was czêsto i dzi¶ ze wzglêdu na swoj± z³o¶æ postanowi³am wkleiæ równie¿ i tu swój post zamieszczony na "Oczekuj±cych... Oto on:
Dziewczynki!
Mój post mo¿e byæ nieco chaotyczny, ale jestem tak w¶ciek³a, ¿e rêce mi siê trzês±! (Biedne Ma³e w moim brzuchu!) Otó¿ staramy siê z mê¿em skompletowaæ wszystkie potrzebne dla naszego Maleñstwa rzeczy - w tym celu ju¿ od 2 miesiêcy chodzimy po sklepach i szukamy...
Pierwsza sprawa, która zrazi³a mnie ju¿ na pocz±tku, to traktowanie klientów w wiêkszo¶ci sklepów, jak za czasów komuny (ten nie kupi, to przyjdzie inny...). Poza tym niezwykle ograniczony wybór - chodzi mi nie tylko o kolorystykê, ale równie¿ o modele (mówiê tu nie tylko o wózkach, lecz tak¿e o wanienkach, ³ó¿eczkach, itp...). Zdajê sobie sprawê, ¿e tego rodzaju produkty zajmuj± sporo miejsca, wiêc mo¿na by wystawiaæ tylko jeden produkt w ramach prezentacji, a inne kolory/modele móc sprowadziæ... I tu dochodzê do sedna sprawy: otó¿ w praktycznie wszystkich sklepach w Krakowie (byæ mo¿e i w innych miastach) panuje zasada: upchn±æ klientom to co jest fizycznie w tym momencie w sklepie, niezale¿nie od mo¿liwo¶ci sprowadzenia sprzêtu, który nie sta³ na wystawie, koloru/modelu który pasuje klientom....
Kilka dni temu zadatkowali¶my z mê¿em ³ó¿eczko - turystyczne - kilka dobrych stówek, materacyk - 100, wanienkê z przewijakiem Primi Sogni, rozk³adan± pod k±tem 90 stopni, z pó³eczkami itp - tzw. "full wypas" - ponad 400 PLN - ogólnie na kwotê ok. 1000 PLN i zamiarem robienia sta³ych zakupó w³a¶nie w tym sklepie...
Otó¿ dzi¶ odebrali¶my rzeczon± wanienkê i otrzymali¶my foliowy wór w którym rado¶nie pobrzêkiwa³y rurki....
Zdziwieni nieco wziêli¶my towar do domu (b³±d, ¿e nie sprawdzili¶my na miejscu) i po rozpakowaniu doznali¶my szoku - oto le¿a³y przed nami czê¶ci wanienki, która sta³a w tym sklepie od niepamiêtnych czasów (kurz itp...) rurki odrapane do granic mo¿liwo¶ci (a jakby siê je pola³o wod±, to natychmiast zardzewiej±) wanienka odrapana, ceratki od pó³ek poprute w miejscach skrêcania i rozkrêcania (bo to przecie¿ ceratka i nikt tego tak nie rozkrêca -po prostu...), ceratka od przewijaka zaczyna od do³u puszczaæ (obawiali¶my siê z mê¿em, ¿e w normalnym toku u¿ytkowania do czego¶ takiego dojdzie, ale przed...??????!!!!?) itp....
Przecie¿ gdybym chcia³a kupiæ CO¦ w TAKIM stanie, to posz³abym do komisu i zap³aci³a po³owê ceny...
Przypuszczam, ¿e z ³ó¿eczkiem bêdzie podobnie, bo Pani na moje b³agania o dowiedzenie siê u dystrybutora o ew, inne kolory nawet nie podnios³a s³uchawki telefonu (no bo po co - i tak kupi±!!!!!! - a jak nie Ci to INNI...) i w ogóle zachowywa³a siê jak udzielna królowa.
Jak pomy¶lê, jakie z tej sytuacji p³yn± wnioski, to a¿ mnie telepie!!!!!!
Po pierwsze: ka¿dy towar z ekpozycji jest przeceniony - na ogó³ 30-40%, a nie sprzedawany jako pe³nowarto¶ciowy (ciekawe, czy owa Pani idzie do sklepu z odzie¿± i kupuje sweter który wisia³ na wystawie pó³ roku/rok i by³ "zmacany" przez tabuny ludzi oraz sp³owia³ i popru³ siê za pe³n± kwotê...)
Po drugie: w³a¶ciciel tego sklepu zamówi u dealerów NOWY towar, który zostanie przez personel skrêcony (pewnie znowu byle jak) i bêdzie czeka³ a¿ znowu obmaca go i ponadrywa kolejne stado klientów testuj±cych ów produkt (zreszt± s³usznie!) i sprzedany ZNOWU jako pe³nowarto¶ciowy, (bez mo¿liwo¶ci obejrzenia choæby np. innych propozycji kolorytycznych...)!!!!!!!
Dziewczyny!
Nie dajmy siê traktowaæ w tych sklepach jak byd³o!!!!!
¯¡DAJMY towaru NOWEGO!!!! Mówmy o swoim prawie WYBORU!!!
Nadmieniê tylko, ¿e w innym krakowskim sklepie chcia³am kupiæ ³ó¿eczko turystyczne Bebe Confort i Pan chcia³ zapakowaæ mi oczywi¶cie TO KTÓRE sta³o w sklepie!!!! Na moje stwierdzenie, ¿e przecie¿ CA£A tapicerka jest poplamiona brudem i POTEM z ludzkich r±, Pan powiedzia³, ¿e mo¿e mi daæ zni¿kê 5% (chyba powinnam go poca³owaæ w du... z rado¶ci, heh).
W ka¿dym z tych sklepów panuje równie¿ zasada "zastraszania" klientów - czyli - tak, mogê sprowadziæ, ale nie gwarantujê ceny (czytaj bêdzie qrna na pewno DUU¯O wy¿sza od TEJ) a drugi argument koronny w stylu:kup Pani od razu i nie pier... to: nie wiem, czy to, ten,ta (³ó¿eczko, wózek, wanienka...itp) JESZCZE bêdzie!!!! Echhh, szkoda s³ów!!!!!!!!
Ciê¿arówki - ³±czmy siê - skoro oni nam komun± w twarz, to my jak proletariusze razem, hih...
Nie dajcie siê zastraszaæ i szanta¿owaæ, nie kupujcie byle czego, bo AKURAT jest, nie biegajcie z gotówk± w zêbach i przepraszaj±c± min± jak ja (tfu,tfu!!!!)
Je¶li zbierzemy siê i zaczniemy WYMAGAÆ normalnych produktów i normalnego traktowania, to mo¿e uda nam siê zmusiæ tych ludzi do zmiany postawy...
Koñczê ten propagandowy monolog, powiem Wam tylko na koniec, ¿e my¶lê intensywnie nad otworzeniem w³asnego sklepu z takim asortymentem, gdzie klienta bêdzie siê traktowaæ ODPOWIEDNIO, bo mar¿e jak zauwa¿y³am maj± napraaaaaaawdê niczego sobie, a przy takim zachowaniu nie bêdê mieæ problemów z wykoszeniem konkurencji...
I tym optymistycznym akcentem...
Zapraszam w ka¿dym razie do podzielenia siê swoimi wra¿eniami...
Ca³uski!

A+
(20.03.04)




GOHA - 26.11.2003 21:53

  Wygarnij im, nie zap³aæ, zrób dym!!! Wszystko co pozwili Ci odreagowaæ jest na miejscu!!!!
I wiesz... ja jestem o tym przekonana... kto¶ kto sprawi³ chocia¿by przykro¶æ koeniecie w ci±¿y zostanie kiedy¶, jako¶ tam ukarany!!!! Kobieta w ci±¿y jest ABSOLUTNIE WYJ¡TKOWA!!!!!!

P.S. Pomy¶l te¿ o filii w Warszawie [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] Pozdrawiam!!!

GOHA i Dareczek 7 m-cy (02.04.03)




agus_25 - 26.11.2003 22:02

  Masz zupe³n± racjê ale ja mimo wszystko mam takiego pecha, ¿e cokolwiek kupujê to zawsze jest jakie¶ felerne!! Prawie co druga kupiona przez nas z mê¿em rzecz by³a wymieniana na now±, albo poprostu z jakim¶ drobnym felerem zostawiona. Ostatnio kupi³am nawet g³upie puzle piankowe w ktorych by³ od³amany albo odgryziony( cholera go wie) jeden z±bek. Musia³o to byæ podczas produkcji bo nie by³o go w opakowaniu. Jednak ju¿ mi siê nie chcia³o lecieæ do sklepu z tak± pierdo³±, chocia¿ do tej pory jestem z³a na to. Po za tym ostatnio kupi³am smoczki AVENTU do butelki które by³y fabrycznie ¼le zapakowane, ¿e zagiêty by³ w miejscu styku z butelk± i przecieka³. Tym razem jednak polecia³am do sklepu z gwarancj± ( na szcê¶cie mi³o mnie obs³u¿ono i wymieniono smoczki na nowe bez wiêkszych problemów). A zreszta du¿o by opowiadaæ, to tylko takie ostatnie z moich felernych zakupów. Wspomnê jeszcze o telefonie który kiedy¶ kupili¶my od razu zepsuty i wiêcej by³ na gwarancjach ni¿ w domu no i oczywi¶cie z ka¿dej reperacji wraca³ coraz bardziej obdrapany i brudny. Na szczê¶cie by³ nie do zreperowania i oddali nam pieni±dze. Kupili¶my jeszcze inny w którym by³a oczywi¶cie trefna bateria ;))) Ech... kocham zakupy!!

Agus i Kamilek (24.03.2003)



EwkaM - 26.11.2003 22:03

  na szczê¶cie to nie regu³a; sama jestem sta³± klientk± sklepu "¦wiat dziecka" (a co tam, zrobiuê im reklamê ;))) i NIGDY taka sytuacja nie mia³a miejsca; ZAWSZE sprzedawcy sprowadzaj± nam sprzêt nowy (czy to fotelik samochodowy, hu¶tawkê czy krzese³ko do karmienia); ba... teraz na urodzinki krzysia wymy¶li³am hu¶tawkê, której nigdy w sprzeda¿y nie mieli ale na moj± pro¶bê sprowadz± !

my mamy jedn± zasadê... jak kupujemy co¶ nowego to MUSI byæ nowe, nierozpakowane; inaczej po prostu nie bierzemy towaru... i Tobie te¿ tak radzê: odmówiæ zap³aty i ¿±daæ zwrotu zaliczki;

[i]Ewa i Krzy¶ (11 mies.)




JoannaR - 26.11.2003 23:31

  No to jestem w szoku.
Mieszkam w Gdañsku i pó³ roku przed narodzeniem naszego synka zaczêli¶mypowoli kompletowaæ ró¿ne dorbiazgi i nie drobiazgi. WSZÊDZIE gdzie byli¶my traktowano nas po prostu super. Zdarzy³ sie tylko jeden taki sklep w którym wiêcej te¿ nic nie kupiê, bo ekspedientek pomimo pustego sklepu jest chyba z 5 na jednej zmianie i jeszcze robi± ³askê ¿e co¶ poka¿±. No ale to co ty opisa³a¶ to jest ewenement. Szok. Ca³y Kraków jest taki????

JoannaR i Pawe³ek 19.09.2003



JoannaR - 26.11.2003 23:34

  Hehe. To jest w³a¶nie jedyny sklep w moim mie¶cie w którym nic nie kupie. W³a¶nie go wy¿ej opisa³am:-)))
Nie znoszê ¦wiata Dziecka. W moim mie¶cie jest okropny.

JoannaR i Pawe³ek 19.09.2003



Alka - 27.11.2003 00:18

  Hiihiii - obsyfione ³ó¿eczko Bebe Confortu które mi wciskano za ok. 750 PLN pewnie nadal stoi w ¦wiecie Dziecka... ;)

A+
(20.03.04)



Katarzynka - 27.11.2003 09:34

  poproszê o adresy tych sklepów na priva - bêdê je omijaæ szeeerokim ³ukiem :(

Ka¶ka z Natusi± (20 miesiêcy :-)



kas - 27.11.2003 10:07

  Jak rozumiem bêdziesz reklamowaæ. I s³usznie wrrr, a¿ siê we mnie zagotowa³o...
Informuj nas jak potraktowali Twoj± reklamacjê!
Wspó³czujê takich prze¿yæ i to jeszcze w ci±¿y

Ka¶ka
I buzi od Zuzi (16.10.02)



Lea - 27.11.2003 21:30

  ja mam to samo, np. dwa felerne podgrzewacze pod rz±d...

Lea i Mateuszek (14.03.03)



DOROTA27 - 27.11.2003 21:50

  ale wydaje mi sie ze troche tu twojej winy..bo kupilas..po prostu kota w worku!...ZAWSZE...sprawdzaj towar przed kupnem!....
pozd

claudia / pol roczku/



Alka - 09.12.2003 12:25

  Witajcie!
Na pocz±tku przepraszam, ¿e nie odpisywa³am na bie¿±co, ale niestety wyl±dowa³am w szpitalu ze wzglêdu na cukrzycê ci±¿ow± :(.
Dziêkujê bardzo za s³owa wsparcia, a tak¿e krytyki - jak najbardziej s³usznej - teraz bêdê sprawdza³a ju¿ ka¿dy towar w najmniejszych detalach...
Co do adresu sklepu - mie¶ci siê on na Lubicz 3, w Krakowie, naprzeciwko Dworca G³ównego...
A oto zakoñczenie tej smutnej historii:
Mój m±¿ zdecydowa³, ¿e mnie nie wolno siêdenerwowaæ i on to "za³atwi"...
By³ w sklepie ok. 1 godziny, wyszed³ nie z przeprosinami i obietnic± dostarczenia niewadliwego towaru, lecz z pieniêdzmi (przynajmniej tyle..) i przekonaniem, ¿e komunistyczne my¶lenie nadal funkcjonuje. Kierownik nie móg³ zrozumieæ, o co on ma pretensje - na ¿±danie sprowadzenia niewadliwego towaru powiedzia³, ¿e z przedstawicielem tej firmy nie da siê dogadaæ (!) i jest to, co jest...
Akcent humorystyczny: m±¿ poprosi³, aby pokazano mu ³ó¿eczko, któe zamówili¶my i czeka³o na nas w owym sklepie - oczywi¶cie okaza³o siê, ¿e jest ca³e zakurzone, umorusane i odrapane poniewa¿... jest to dok³±dnie to ³ó¿eczko, które sta³o roz³o¿one na ekspozycji.. Hmmm, czy¿by z przedstwicielem równie¿ tej firmy nie da³o siê porozumieæ??? Czy mo¿e jednak sklep stosuje politykê psrzeda¿y towaru z ekspozycji jako pe³nowarto¶ciowego? Ten mechanizm chyba naprawdê jest stosowany przez ów sklep, gdy¿ m±¿ zobaczy³ w miejscu "naszego" ³ó¿eczka sta³o ju¿ nowe, roz³o¿one i gotowe do "macania".
Mora³: korzy¶ci± z tej sytuacji mo¿e okazaæ siê fakt, ¿e mó m±¿, któy pisze aktualnie doktorat z zarz±dzania, obejmuj±cy tematyk± dok³adnie takie zachowania i b³êdy otrzyma³ "gratis" materia³ praktyczny do swojej pracy...
Echh, szkoda s³ów ;)
Pozdrawiam wszystkich cieplutko!!

A+
(20.03.04)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • slaveofficial.keep.pl


  • "cowboy,mama,i,cowboy,corka.php">Cowboy mama i cowboy córka :) "ile,planujecie,karmic,karmicie,karmilyscie.php">ile planujecie karmiæ/karmicie/karmi³y¶cie piersi± "tempo,rozwoju,a,sposob,karmienia,cos,oprocz.php">Tempo rozwoju a sposób karmienia (co¶ oprócz cyca) "czy,mozna,na,cellulit,krem,z,kofeina,jesli.php">czy mozna na cellulit krem z kofeina jesli karmie "jak,dlugo,trwa,karmienie,waszych,pociech.php">Jak d³ugo trwa karmienie Waszych pociech? "karmienie,drugiego,malucha,przy,pierwszym.php">Karmienie drugiego malucha przy pierwszym "pomozcie,mi,opory,psychiczne,przed,karmieniem.php">pomozcie mi - opory psychiczne przed karmieniem "jak,zakonczyc,lub,ograniczyc,nocne,karmienia.php">Jak zakoñczyæ lub ograniczyæ nocne karmienia "chyba,powoli,konczy,sie,karmienie.php">Chyba powoli koñczy siê karmienie.... "sens,dyskusji,o,sposobie,karmienia.php">sens dyskusji o sposobie karmienia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • epicusfuror.xlx.pl
  •  Pokrewne
     . : : .
    Copyright (c) 2008 pamietnik-prostytutki | Designed by Elegant WPT